قوانین مهلت خدمت سربازی 98 99
نوشته شده توسط : nezamevazifee

زمان اعزام به خدمت متولدین 1381

 

در این مقاله به اعزام خدمت مشمولین متولد 1381 خواهیم پرداخت و اینکه اعزام به خدمت چه شرایطی را لازم دارد و ... دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سقف سنوات تحصیلی تعیین شده، مشغول به تحصیل هستند در صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال مهلت معرفی خواهند داشت. متعهدان خدمت در نیرو‌های مسلح یا دستگاه‌های دولتی که قبل از اتمام تعهد، به هر دلیل شرایط ادامه خدمت را ندارند، از تاریخ انصراف از تعهد، حداکثر به مدت 6 ماه، مهلت داشته تا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) برای ادامه خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

مشمولان دارای معافیت موقت پزشکی و یا کفالت، پس از انقضای مدت اعتبار آن، باید ظرف مدت یک ماه برای رسیدگی مجدد به وضعیت خدمتی خود به دفاتر مذکور مراجعه کنند.لازم به ذکر است؛ مشمولانی که در مهلت تعیین شده، وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مدت خدمت دوره ضرورت آنان اضافه می‌شود و با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، دریافت وام، خدمات بانکی و.... مواجه خواهند شد.دوستان عزیز برای اطلاع بیشتر از شرایط اعزام متولدین 81 با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید و از راهنمایی و تجربه مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

 

 

    ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,





اعزام به خدمت سربازی

اعزام به خدمت سربازی یکی از وظایف تعریف شده افراد مذکر بالای ۱۸ سال در جامعه است. دوران خدمت سربازی دارای فراز و نشیب های فراوانی است. زمان اعزام به خدمت سربازی برای اکثر مشمولانی که قصد دارند به خدمت بروند، بسیار اهمیت دارد. زیرا می توان تعیین کرد دوره آموزشی در فصل سرد یا گرم سال نباشد. یا دوره آموزشی در تعطیلات نباشد.

اول از همه بهتر است در خصوص سالی که مشمول باید نسبت به ارسال دفترچه اعزام به خدمت خود اقدام کند بیشتر توضیح دهیم. با توجه به قانون سازمان نظام وظیفه عمومی افراد مذکر پس از گذشت ۱۸ سال کامل از سنشان باید خود را به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا جهت مشخص نمودن وضعیت سربازی معرفی کنند. پس از معرفی در صورتی که شرایط اعزام را داشته باشند به خدمت سربازی اعزام می شوند.





تاریخ اعزام به خدمت مشمولان با مدرک دیپلم


تاریخ اعزام به خدمت مشمولان با مدرک دیپلم بستگی به ماه تولدشان دارد. در صورتی که مدرک دیپلم در خرداد ماه صادر شده باشد تاریخ اعزام به شرح زیر می باشد.

  •     متولدین سه ماهه اول سال در ۱۸ آبان به خدمت سربازی اعزام می شوند.
  •     متولدین سه ماهه دوم سال در ۱۸ آذر به خدمت سربازی اعزام می شوند.
  •     متولدین سه ماهه سوم در ۱۸ دی به خدمت سربازی اعزام می شوند.
  •     متولدین سه ماهه چهارم سال در ۱۸ بهمن به خدمت سربازی اعزام می شوند





قوانین مهلت خدمت سربازی

دانش آموزان، دانشجویان و طلبه های علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر مدت معین تعیین شده مشغول خدمت سربازی هستند در صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال فرصت معرفی کردن دارند.مشمولان در نیروهای مسلح یا دستگاه های دولتی که قبل از اتمام تعهد، به هر دلیل شرایط ادامه خدمت را ندارند، از تاریخ انصراف از تعهد، حداکثر به مدت شش ماه، مهلت داشته تا با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ادامه خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.مشمولان دارای معافیت موقت پزشکی و یا کفالت، پس از انقضاء مدت اعتبار آن، می‌بایست ظرف مدت یک ماه برای رسیدگی مجدد به وضعیت خدمتی خود به دفاتر مذکور مراجعه کنند.
مشمولانی که در مدت معین، وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و مدت خدمت دوره ضرورت آنان اضافه می‌شود و با مشکلات اجتماعی از جمله عدم استخدام، دریافت وام، خدمات بانکی و.... روبرو می شوند.






فرمول محاسبه زمان اعزام

سال احضار : این افراد از اول فروردین ماه سالی که طی آن سال وارد سن 19 سالگی می‌شوند، برای مشخص شدن وضعیت مشمولیت خود احضار می‌شوند.

سال احضار= سال تولد + 18


سال احضار= 1388= 1370+ 18 مثال


سال اعزام : افرادی که برای انجام خدمت ضرورت بلامانع تشخیص داده شوند در طی سالی که به سن 19 سال تمام می رسند به خدمت دروه ضرورت اعزام می‌شوند.


سال اعزام= سال تولد + 19


سال اعزام= 1389=1370+ 19 مثال

 

 

مشمولانی که غیبت میخورند

مشمولانی که در مهلت تعیین شده، وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مدت خدمت دوره ضرورت آنان اضافه می شود و با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، دریافت وام، خدمات بانکی و... مواجه خواهند شد.در این اطلاعیه درباره ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی آمده است ؛ مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیش از سه ماه باشد تا ۶ ماه اضافه خدمت خواهند داشت.مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یک سال می باشد، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.


 

مشمولانی که دارای برگ معافیت موقت

آندسته از مشمولانی که دارای برگ معافیت موقت بوده و ظرف مدت یک ماه پس از اتمام معافیت موقت برای ادامه روند رسیدگی خود را به وظیفه عمومی رسیدگی کننده معرفی نکنند،  متعهدین خدمت در دستگاه‌های غیر نظامی مشمول قانون و همچنین کارکنان پایور و پیمانی نیروهای مسلح موضوع مواد 13, 14و15 قانون که حداکثر تا 6 ماه پس از رهایی از خدمت خود را برای رسیدگی معرفی نکرده باشند و  اتباع خارجی که پس از تحصیل تابعیت ایرانی، حداکثر تا شش ماه از تاریخ اخذ تابعیت خود را معرفی نکرده باشند نیز در گروه مشمولان غایب قرار می‌گیرند.

مشمولانی که فاقد شناسنامه بوده و حداکثر تا 6 ماه پس از صدور شناسنامه خود را معرفی نکرده باشند، مشمولانی که بدون غیبت اولیه محکوم به زندان شده و حداکثر تا 6 ماه پس از آزادی از زندان خود را معرفی نکرده باشند و مشمولانی که در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از سقف مجاز ادامه تحصیل داده باشند نیز جزو مشمولان غایب به حساب می‌آیند. مشمولانی که به‌صورت داوطلب آزاد ادامه تحصیل داده و تحصیل آنان تا بعد از موعد قانونی اعزام ادامه داشته باشد و همچنین مشمولان دیپلم و پیش دانشگاهی حضوری در صورتی که در مهلت های قانونی (که بر اساس تاریخ تولد و زمان اخذ مدرک تحصیلی آنان تعیین شده است)، مدارک خود را برای معرفی ارسال نکرده باشند نیز غایبند.



 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری -بخشنامه سرباز معلم 98-زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت فیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: قوانین مهلت خدمت سربازی 98 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: